Decadent rose deluxe


Ahoj, vi koji povremeno zalutate ovamo! 
Evo mene opet. Nije da ne lakiram, ali sam se razbacala na druga životna područja, pa se ovih dana bavim pranjem, peglanjem, spremanjem torbe za bolnicu, i najavljujem da ću u nekom random nadolazećem trenutku nestati na koji mjesec otprilike - čisto zbog toga što ću doživjeti transformaciju u raščupano stvorenje s podočnjacima koje se ne stiže otuširati, a ne nokte nalakirati. (U prijevodu, uskoro mi stiže prinova.)
Ali do tog trenutka, imam još par manikurica za podijeliti s vama, a možda i koju recenziju ako mi se zvijezde poklope...

Danas se družim s dva ovogodišnja noviteta.
Prvi je Deborah Gel effect 03, koji sam dobila kao rođendanski poklon, po izboru osmogodišnje nećakinje. Već par godina za svaki rođendan od njene obitelji dobijem u sklopu poklona i lak za nokte, koji mi ona bira, i mogu vam reći da ima nepogrešiv ukus, nikada ne promaši. (OPI Vant to bite your neck je isto njezina urednička odluka. Dijete me je pročitalo, što reći :D )
Radi se o hladno-ružičasto-nude nijansi s primjesom sivkaste (znači, točno ono što nosim zadnjih pola godine :D ). Lak je isključivo za osobe hladnijeg podtona - na toplijim podtonovima bojim se da bi izazvao efekt "leš-ruku".
Što se same četkice tiče, široka je i ugodna za baratanje (hint: Essence Colour&go). Viđeno već puno puta, nemam zamjerki.
Što se laka tiče, prekriva solidno i ujednačeno, creme finish, dva lijepa tanka sloja.



Na prstenjaku vam ponosno predstavljam Essie Decadent dish, koji na njihovoj stranici opisuju kao tamno smeđu s brončanim shimmerom. S opisom se slažem, ja bih možda dodala "čokoladno" negdje u opis. 
Ove nijanse su mi Ahilova peta. Ona treća, nakon nude pink i ljubičastih. Imam ih hrpu za koje bi bolja polovica rekla: "a zašto imaš 10 jednakih lakova?" (jer on jednostavno ne vidi razliku između crnoljubičaste baze sa zlatnim shimmerom, bordocrne baze sa crvenim shimmerom i čokoladno smeđe baze s brončanim shimmerom. Daltonist jedan.) Pogotovo su mi neodoljive kada se nađu u DM-ovoj čarobnoj košarici, s naljepnicom "18 kn". Onda prstići jednostavno previše svrbe :D
O četkici nemam što reći, klasična Essie široka četkica za savršenu manikuru.
Lak je u prvom nanosu možda malo rijedak, ali drugi sloj zato sve fantastično prekrije.  







I evo mog pokušaja da uhvatim prekrasni shimmer u Decadent dish.


Volite li ovakve nijanse? Koji su vam najdraži čokoladni i nude lakovi?

A sad vas pozdravljam, idem pakirati torbu ;)

Pusa,
D.

Primjedbe

  1. Ova ruzicasta me podsjeca na cijelo jedno razdoblje mog zivota.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi