Love me like this sweater :)

Valentinovo, komercijalizirani praznik koji volim bojkotirati. Mužu ne dam čak ni da mi cvijeće kupi (30 kn za ružu?! Pa jesu oni ludih gljiva jeli?!), ali redovito mi se poklopi da opalim neku malo curičastiju i srčičastiju manikuru, isto kao što ću za Novu godinu obično lupiti neki glitter, a za Božić crvenu ili zlatnu. Jače je to od mene. :)


U današnjoj manikuri premijerno na blogu nastupaju dva jako draga primjerka. Tko bi rekao da pored pedeset OPIja i Essieja, ja najčešće posežem za jednim Essenceom i Maybellineom? (Dobro, Maybellinac još nije dovoljno dugo u kolekciji da dobije status "najčešćeg posezanja", ali blizu je, jer ga ovo malo što ga imam opasno često nosim)



Tamniji lak je Essence Love me like you do iz nadopune asortimana od prošlog proljeća. Divna prašnjavo mauve boja, koja neodoljivo podsjeća na Essie Angora cardi (moju veliku, 2/3 potrošenu ljubav), ali na meni pokaže hladniji ton od Angore (nema onaj podton čokoladnog pudinga koji Essie na meni dobije) i zato mi je nekako draži. Pigmentiranost? Dva sloja, savršeni full coverage. Trajnost - kao i svima s novom formulom - uz dobar nadlak odlična. (Bez nadlaka ni ne pokušavam lakirati.)


Svjetliji je Maybelline Love this sweater. (Čak i nazivi su prigodni, vidi vraga! :D ) Za tu boju me totalno zapalila J., poslala mi je slikicu svoje mani s tim lakom, na što sam ja ni pet ni šest, sjela u auto i pravac Bipa kupiti ga i sebi :D
Što mogu kad je boja tako savršena! Jako me podsjeća na swatcheve Essie Ladylike, koji zagledam već jako dugo, ali svaki puta se oduprem jer imam previše nude lakova. OK, previše lakova. Točka. Od kojih je opet preveliki broj nude. ;)


Prekrivnost i trajnost? Vidi što piše za Love me like you do.


Pločica je Born Pretty RuiZ02, a lak je pečatiran već spomenutim Essie Angora cardijem, jer je Essence bio malo tanak za taj posao. I ne da me namučila kombinacija pločice i laka, nego sam skoro sve pobacala na drugi kraj sobe koliko je teško bilo podići uzorak u toj kombinaciji. Isti lak - druga pločica, bez problema. Ista pločica - drugi lak, opet ide. Ova kombinacija? Tri pečata i strugalice sam promijenila dok sam uspjela svaki treći puta dobiti transfer.













Eto, ovako su moji nokti proslavili Valentinovo. Imate li vi slične prigodne porive za lakove i manikure?

XO,
d.

Primjedbe

  1. is titanium a metal? - TITIAN Arts
    A titanium alloy ford edge titanium 2019 is a piece of is titanium expensive metal that can titanium ore be either bent or rolled 2017 ford fusion energi titanium into a metal frame. A metal or a solid solid alloy is a 2017 ford focus titanium piece of steel,

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi