Colourpop, dio drugi

Najlošija blogerica br.2 se prijavljuje. U svoju obranu mogu reći samo da iza svake uspješne blogerice stoji njen muž. Stoji i iza neuspješne - i krevelji se i ruga joj se dok pokušava u joga-pozi uloviti idealno svjetlo za dobar swatch. Pa onda, uz manjak svjetla, ograničavajući faktor postaje i vrijeme za slikanje - ono kada gospodin nije doma ;)
Uglavnom, ovaj post pripremam, brat bratu, već tri mjeseca. Swatcheve sam radila jedno pet puta, i ni s ovom zadnjom turom ustvari nisam zadovoljna, ali ako ovako nastavim, samo će mi usne otpasti u krpama, a post nikad neće ugledati svjetlo dana.

O samim ruževima vam je većinu toga rekla J., ja ću samo napomenuti da kada je free shipping pazite da ne naručujete više od 3, maksimalno 4 stvarčice u paketu, da biste sigurno izbjegli zezanje sa carinom. Ako su vam apetiti veći, naručite više paketa :D ionako tada bude poštarina gratis. ;)
Što se dostave tiče, jako sam zadovoljna, obje narudžbe su mi došle ekspresno, za manje od 10 dana mi je poštar zvonio na vrata - duže sam čekala neke stvari koje sam naručila iz lokalnih, hrvatskih web-shopova. Nažalost, čula sam i drugačija iskustva, tako da ispada da je, kao i uvijek kada Hrvatska Pošta umiješa prste, sve stvar sreće...

Još jedna stvar na koju trebate paziti kada ih kupujete je to TKO radi službene swatcheve na stranici, odnosno sjetite se kakvog su tena američke blogerice (ili su prirodno maslinaste Latine, ili su bjelkinje s tonom sredstva za samotamnjenje, uglavnom, puno dubljeg i tamnijeg tena od većine naših cura), ako ste bljedoliki kao ja boja koju ruž ostavi na vama može biti nemalo iznenađenje. Meni su SVI ruževi ispali puno, puno, puuuuuuno tamniji nego swatchevi koje sam našla online. Zaključila sam da su mi jedini relevantni kojima se mogu voditi oni pjegavih crvenokosih Irkinja, ili papirnato-svijetlih Azijatkinja.

A sad o samim ruževima. Volim ih i totalno imam Pokemon sindrom: moram skupiti sve ;)
Kako ćete po kolekciji vidjeti, malo više volim Ultra Satin ruževe jer su ugodniji na usnama.

Ruževi u preslatkoj kutiji u kojoj su došli
Ultra Satin ruževi
Ovo su swatchevi svih nijansi koje imam.

Prva slika s osvjetljenjem:
Swatchevi: Ultra Matte Bad Habit i Lumiere2, Ultra Satin Wink, Bijou, Molly, Dopey, Alyssa i November
Druga slika, bez dodanog osvjetljenja koje daje neki čudan odsjaj ruževima.
Swatchevi: Ultra Matte Bad Habit i Lumiere2, Ultra Satin Wink, Bijou, Molly, Dopey, Alyssa i November

I swatchevi ruževa uz kratke pojedinačne dojmove.


Colourpop Ultra Matte Lumiere2

Ovo je Lumiere2. Prvo kratko o teksturi Ultra Matte ruževa. Sam ruž je prilično rijetke tekuće teksture, nanosi se ravnomjerno i potpuno prekriva u jednom sloju. Suši se vrlo brzo i suši se potpuno mat.
Boja? Recimo da me jako iznenadilo koliko je taman i ljubičasto-siv na mojim usnama, očekivala sam nešto više nude i dnevno od onoga što sam dobila.
Na usnama je suh, ali daleko najugodniji mat tekući ruž koji sam do sada isprobala (a isprobala sam osim Colourpopa Auru, Sleek, Golden Rose i neke Lime Crime fakeove).
Trajnost mu je anegdotalna. Kako to mislim? Pa, sve što je na mojim usnama preživio je u rangu anegdote. Stavila sam ga na usne, otišla na liječnički pregled. Vratila se doma. Pila sok. Pila kavu. Jela čokoladu. Onda sam jela još nešto... mislim da je u pitanju bila pizza ali više nisam sigurna. Uglavnom, ruž i dalje postojan kao trovremenski Taft. Otkrijem da su mi ostaci zadnjeg obroka zapeli za zube, i odem oprati zube ne skidajući ruž, računajući da ću ga nakon pranja zuba skinuti pa ponovno staviti. Operem zube, a on i dalje kao trovremenski Taft. :D
Ako se potroši na unutarnjem rubu usne, može ga se popraviti laganim utapkavanjem na mjesta gdje se potrošio, ali NI SLUČAJNO, kako je J. već rekla, ne stavljati ponovno preko cijelih usana, jer će vam se izmrviti u grudicama.
Skidam ga, kao i brata mu Bad Habit, jojobinim uljem.


Colourpop Ultra Matte Bad Habit
Bad Habit je drugi Ultra Matte koji posjedujem. Još jedno iznenađenje jačinom i dubinom boje. Boja koju sam očekivala bila je prigušeno-mauve-tamnoružičasta. Dobila sam nešto što na meni izgleda malina-crveno. Tekstura i trajnost su isti kao i za Lumiere2.


Colourpop Ultra Satin Alyssa
 Ovo je Alyssa, najsvjetliji od Ultra Satin ruževa koje imam. Radi se o lijepoj dnevnoj toplijoj nude nijansi.
Ultra Satin ruževi su bitno drugačiji od Ultra Matte. Prva stvar koju ćete primjetiti na njima je tekstura. Nisu rijetki tekući, nego više mousse teksture. Kao i Ultra Matte, nanose se lagano i prekrivaju u jednom sloju. Treba im malo više vremena da se potpuno osuše i postanu mat (iako nikada tako mat kao Ultra Matte). Puno su ugodniji na usnama, nema one neugodne suhoće karakteristične za mat ruževe, kremasti su i pomalo ljepljivi na usnama.
Za razliku od Ultra Matte, koji ne mrdaju jednom kada se osuše, s Ultra Satin ćete mazati sve oko sebe. Šalice, čaše, žlice, kekse, prste, obraze onih koje ljubite, čak i šalove i odjeću ako niste pažljivi. Ono što je totalno šokantno je što cijeli dan mažete sve oko sebe njime, i onda se pogledate u ogledalo i - još imate ruža na usnama! :-O A popravak je čas posla: samo nanesete novi sloj, et voila! :D Skidanje isto ide lagano, malo istrljate usne maramicom ili vaticom s micelarno i pa-pa, ruž.
Colourpop Ultra Satin November
 November je također nude nijansa, na meni znatno toplija od Alysse, vuče na narančasto čak.


Colourpop Ultra Satin Dopey
Dopey mi je najdraži ruž ovih dana, moja savršena dnevna nijansa. 

Colourpop Ultra Satin Molly
Molly je moj prvi Ultra Satin, radi se o hladnoj intenzivno ružičastoj nijansi koja jako laska mom tenu. 

Colourpop Ultra Satin Bijou
Bijou je još jedna od nijansi koja me nemalo iznenadila kada sam ju isprobala. Ono što obećavaju na Colourpopovoj stranici je "hladna ružičasta". Paaaa... hladna jeste, to joj moram priznati :D
Na meni ispada tamno, hladno ljubičasto s izrazitim sivim podtonom. Ne baš nosiva boja za svakodnevni look.
Ali i tome sam doskočila: ako neutraliziram usne puderom i blottam ga malo jače odmah po nanošenju (lagano blottanje samo brže skine sjaj, malo jačim se malo oslabi intenzitet boje), dobijem varijantu koju mogu nositi i kao dnevnu šminku.
Jela s njim, pila, ručala i večerala i imala ga i dalje na usnama.
Bijou - na neutralizirane usne
I da, staina usne u crveno kao lud. :D Da ne kažete da vas nisam upozorila.
Staina i kožu oko usana, ako ne pazite kako ga skidate, pa ga rastrljate posvuda. ;)
Stain nakon Bijoua
   
Colourpop Ultra Satin Wink
Zadnji ruž u mojoj kolekciji je Wink. Kao i Bijou, na meni ispada tamnije od onoga što se na službenim swatchevima na stranici obećava - ali ne žalim se. Nijansa koju ja dobivam je vinska, gotovo smeđa. O primjesama šljive koje oni na stranici spominju nema ni govora.
Uz njega imam još jednu anegdotu o njegovoj trajnosti: sestra i ja smo zajedno došle na ručak mami. Ja sam na usnama imala Wink, ona Golden Rose 12 (ne, nismo se dogovorile :D ). Prionule smo na fiš-paprikaš. Nakon ručka, sestri je ruža ostalo samo na vanjskom rubu usana. Moj se skinuo samo malo s unutarnje četvrtine. ;)

Eto, to bi bila moja kolekcija Colourpop ruževa. Svima koji traže nevjerojatno postojane, super-udobne, a istovremeno cjenovno prihvatljive mat ruževe toplo ih preporučam.

Jeste li već isprobale Colourpop ruževe? Namjeravate li? Kako vam se čine, koje nijanse vam se najviše sviđaju?

Pozdrav,
d.

Primjedbe

Popularni postovi