Favoriti 2015.

Prošla nam je još jedna godina, svi živi slažu svoje favorite, pa rekoh, kud svi Turci, tud i mali Mujo. Pa ću vam predstaviti svoje najdraže proizvode za nokte u prošloj godini.

Evo ih svih na okupu:

Eveline 8in1, Essie Angora Cardi, Essie Flowerista, OPI L.A.M.B, OPI My Very First Knockwurst, Sally Hansen Insta-Dri


Pa krenimo redom:



Zove se Eveline 8in1 i ne samo da mi je proizvod godine, nego sada već mogu reći proizvod desetljeća. Inače je terapijski lak za jačanje noktiju, ali već preko 5 godina ga pobožno koristim kao podlak prije svakog lakiranja, i iznimno sam zadovoljna učincima. Još k tome stoji smiješnih dvadesetak kuna.

Idući ne koristim toliko dugo. Ustvari, otkrila sam ga tek ljetos. 



Zove se Sally Hansen Insta-Dri, i iznimno je dobar nadlak. Suši brzo, produžava trajnost laka, u pravilu ne radi mjehuriće (osim kada ga stavim preko Zoya Jana laka, nemam pojma zašto...) - što je otprilike sve što bih mogla tražiti od nadlaka. Za razliku od Essence BTGN nadlaka, kojeg sam potrošila desetak bočica do sada, Insta-Dri se na pola bočice NE pretvori u gumu. Mana? Cijena. Košta sedamdeset kuna u Bipi, ali ako ga se lovi na vikend-akciji na dekorativu, može ga se dobiti za prihvatljivi 50. Kada se tome doda da bočicu otvorenu sredinom kolovoza još uvijek nisam potrošila uz lakiranje svakih 4-5 dana, kao i da je konzistencija laka još uvijek kao i prvog dana, definitivno je favorit. 

I nekoliko lakića u bojama:


Essie Angora Cardi, moja zagasitoljubičasta ljubav. Boja je posebna, kameleonska, varira od prljavoljubičaste do gotovo čokoladno smeđe ovisno o osvjetljenju i odjeći koju nosim na sebi. Jednostavno ga obožavam i definitivno je lak za kojim sam najviše posezala prošle godine.



Essie Floweristu sam ustvari kupila tek pred kraj godine, kada mi je stidljivo mahnuo iz DM-ove košarice sa stvarima na popustu (nazire se rub crvene naljepnice na čepu), ali to je bilo dovoljno da zasjedne među favorite. Radi se o divnoj, živoj i intenzivnoj ljubičastoj koja mi prekrasno stoji, prekrasno se kombinira uz sve, trajnost mu je... ma, Essie, što da vam kažem? :D I predviđam nam dugo i toplo prijateljstvo.



Nakon jednog novog, jedan stari favorit. Bio je favorit 2014., a ostao je favorit i u 2015. - lak za kojim posežem kad ne znam što bih pametnoga stavila na nokte, moj savršeni nude: OPI My Very First Knockwurst. 




I za kraj, još jedan koji bilježi malo duži staž: OPI L.A.M.B - moja savršena zlatna. Toliko volim ovaj lak da sam, nakon što sam potrošila mini-bočicu, otišla u Müller i kupila full size - po full cijeni. I ne žalim ni lipe. Prekrasan za lakiranje, predobar za pečatiranje, izgleda divno kao osnovna boja ili kao dodatak, mat ili sjajan. Savršen.

Eto, to su moji najdraži lakovi za prošlu godinu.
Koje su vaši prošlogodišnji favoriti?

Pozdrav, 

D. 






Primjedbe

Popularni postovi