For the twill of it!

Danas vam predstavljam moj prvi - tehnički, drugi kupljeni, ali prvi nalakirani - Essie. For the twill of it.

Iskreno, boja me na prvu nije impresionirala. Mirno sam prolazila pored njega po punoj cijeni, sniženog 50%, pa 60%... Nisam neki ljubitelj duochromaca. Zelenih i zelenkastih lakova imam svega dva ili tri u cijeloj ogromnoj kutijetini lakova. Online swatchevi su mi bili meh. Ono, what's the big deal?
I tako smo se mi mimoilazili mjesecima, dok ga jednog dana nisam zapazila u DM-ovoj košari sa sniženim artiklima pored blagajne. (Te košare su pravi rudnik blaga! Nedavno sam u jednoj iskopala LE Deborah ruž iz one njihove mat kolekcije za 25 kn, a ruž je fantazija. Vjerujem da ću idući puta biti u iskušenju kupiti koji po punoj cijeni, koliko mi je ovaj divan! Da ne spominjem dva L'Oreal laka po 4,5 odnosno 6 kn. I još puno, puno stvarčica sniženih na djelić prvotne cijene!) Bio je snižen na 18 kn, a taj dan je još bila akcija od 15% na ukupnu kupnju. Znači, cijelih 15 kn? Koliko ono koštaju Essence i SGGM od 5 ml? Daj ga ovamo!
A onda sam nalakirala swatch na žličicu. Dakle, kako se boje presijavaju i miješaju na svjetlu je jednostavno spektakularno. Makar nisam ljubitelj zelene, njeno miješanje s ljubičastom me skroz kupilo.
Jedino što je - pogađate - noćna mora za uslikati. Još k tome, čini se da će ići ruku pod ruku s mojim dragim, prekrasnim OPIjevim Oktoberfestom, pjevajući: There's no sunshine when he's on. Što drugo pomisliti kada, nakon tjedana i tjedana prekrasnog sunčanog vremena, onog trena kada nalakiram lak kojem očajno treba sunce da se pokaže u svom punom sjaju - sunca nestane, i ne pojavljuje se danima?

To me dovodi i do male isprike. Tipwear je prisutan jer je lak nalakiran u srijedu navečer, a ja sam provela četvrtak i petak naivno čekajući sunce (a trebalo je samo pogledati prognozu :lupasepoglavi: ) i slikam ga tek u subotu. No, i to govori nešto o samom laku, tipwear je zanemariv (pogotovo uzevši u obzir da na poslu imam puno posla s papirima, što obično nije polish-friendly).

O samom laku mogu reći već spomenuto: radi se o duochrome laku koji se prelijeva iz zelene u ljubičastu i nazad. (Na slikama većinom ispada flah metalik sivo.) Finish bih opisala kao nešto između shimmera i bisernog. Malo je streaky (kako bismo to rekli hrvatski? Ostavlja crte? Danas baš živciram sama sebe s ovom količinom cronglisha u postu :dajesipacke: ), ali lijepo prekriva u dva sloja.
Essiejeva široka, pljosnata četkica je fantazija. Čula sam da ju mnogi hvale - i sve pohvale su opravdane. Ono što ćete vidjeti na fotografijama, lakirano je a) u žurbi i b) bez popravaka kistićem. Znači, Essie i ja se volimo.
Jedino mi je jako žao što me njihova paleta boja nikako ne impresionira. Jednostavno su previše klasične i konvencionalne za blaziranu lakoholičarku poput mene, a koja više nema hrčkaste porive (osim za ljubičaste. Njih mogu imati i s četvrt nijanse razlike, neću smatrati da su nepotrebni. :dubokosesrami: ), nekako me uvijek više dira OPIjeva kolekcija nego Essiejeva. No, idući puta kada naletim na dupeove ili skoro pa dupeove iz OPI i Essie kuhinje, mislim da ću se radije odlučiti za Essie. Bolje se slažem sa četkicom. ;)

A sad slike. Pokušala sam što bolje uhvatiti boju/e. Uspjeh dvojben.









I službeno odustajem. Ljubičastu ne mogu uhvatiti ni za lijek. Možda bi netko vičniji fotografiji, s boljom opremom i više znanja, to mogao. Meni smotanoj ne polazi za rukom.

Toliko od mene do iduće manikure.

Jeste li već probale Essie lakove? Kakvo je vaše mišljenje o njima?

XOXO,
d.

Primjedbe

  1. Odgovori
    1. ovi su nepismeni ;)
      ma, lakirala sam u žurbi, nisam čak ni počistiti kožicu stigla, tako da o pečatima nije bilo niti govora :)

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi