Primadona girl

...all she ever wanted was the world.

Nekako me ta pjesma strašno asocira na moju današnju manikuru...

Ali prije nego što počnem o njoj, samo da spomenem kako je Kill Bill bio božesačuvaj za skidanje. Mislim, nije ni čudo: bazni lak, tri sloja žuće, crne crte i top coat. Crni kutevi i još jedan sloj TC-a. Pa crveni splatter i još jedan sloj TC-a. Znači, ukupno 7 slojeva laka i 3 nail arta. Otapala sam to duže nego poneke prijateljski raspoložene šljokice, a jedina razlika između skidanja toga i liquid sanda je bila u tome što ovdje nisu šljokice strugale po noktu i bježale na sve strane...

Nazad mojoj primadoni. Zbog vrlo neizvjesne poslovne situacije osjećam se malo depresivno ovih dana, pa se borim protiv toga manikurama u veselim bojama. Pripremila sam hrpu lakova, obojala hrpu žličica, i onda se odlučila za full house manikuru s OPI Knockwurst (i da, opet moram spjevati epove i ode o mazivosti tog laka. Ako se lakira pažljivo, prekriva u potpunosti i bez mane već u prvom sloju. drugi sam dodavala samo iz navike, i to zato da mi ne probija svjelo kroz slobodni vrh kada dignem ruku :ludača: ) i OPI Pink flamenco kao akcentom.
Prvotna namjera je bila staviti preko svega toga Essence 101 dalmatian topper, ali samo namazano mi je djelovalo totalno damski i elegantno, pa mi je bilo žao kvariti to crno-bijelim šljokicama. Ništa, čekaju neku drugu priliku.

A kako to izgleda sve skupa? Ovako.






Damski i elegantno, po mom skromnom mišljenju.
Eh, ali daleko sam ja od dame i elegancije, pa mi k tome vrag nije dao mira (ne nosi pradu, i zove se Iva, ako vas zanima ;) ) i jednostavno sam morala nadograditi manikuru.

Odluka je pala na freehand srca u onoj drugoj boji. E, sad, rezultat je dvojben. bilo bi mi draže da imam funkcionalnu pločicu sa srcima pa da sam ih mogla pečatirati (naručila sam dvije MoYou Londonke, jednu novu, jednu pre-loved, i tri mažene i pažene Konadice, pa čekam da mi stignu, a onda ću štambiljati ko šalterska službenica na pošti!), ali preživjet ćemo i ovo.
Samo bih htjela napomenuti da sam dešnjakinja. Izrazita. Sve što uspijem napraviti lijevom rukom na desnoj čudo je, samo po sebi. A ako liči na ono što mi je bila namjera napraviti, još i veće.
I evo razlog iz kojeg me manikura asocirala na pjesmu Marine Diamandis. Oni koji znaju pjesmu, znaju da ima maleno srce nacrtano na obrazu, ispod oka.

Desna ruka, srednjak ne baš uspio:


Lijeva ruka, srca puno bolja, ali zanokticeeeeee! :brukaisramota:


(Krenula sam vrijedno prije početka nastave spremiti si radnu sobu. To je uključivalo slaganje nekoliko stotina kartonskih sličica u pripadajuće kutije. Pred kraj bi mi dobro došao Thorov čekić da ih njime nabijem unutra... A pokušaji nabijanja šestote kartice u kutiju za petsto kartica rezultirali su time da sam si izrezala kutikule na papir. Tugujem i bolujem! I onda netko kaže da NE krvarim za posao?!)

Eto, toliko od mene za danas, do nedjelje smišljam svoju back to school manikuru. Nešto depresivno, pretpostavljam, ali vidjet ćemo. Možda stignu pločice pa bude prava školska. ;)
Kako vam se čine srca? Je li manikura bila bolja bez nadogradnje ili s njom? Volite li freehand nailart?

XOXO,
d.

Primjedbe

Popularni postovi