Kill Bill

... odnosno evolucija jedne manikure.
Htjela sam isprobati žuti Gabrini. Na tematskim noktima na forum.hr zadana je tema "nokti u dvije boje". Žuti lak i nokti u dvije boje? Hmmmm, crne trakice i pčelica Maja? Što može biti bolje? Što može poći krivo?

Pa... SVE!

Znači, sjela sam lakirati nokte popodne. Za dnevnog svjetla, čudo koje se dogodi dva, najviše tri puta godišnje. Kada su trakice došle na red, pokupile su mi naizgled suhu manikuru.
Skidaj, lakiraj opet.
Potom sam htjela napraviti freehand crne crte. Koje su bile sve, samo ne ravne i paralelne.
Skidaj, lakiraj opet.
U međuvremenu zalijepim par prstiju za stol.
Skidaj, lakiraj opet.
Dok sam došla do nadlaka, nalakirala sam između 15 i 20 noktiju, a NISAM radila pedikuru. -_-

Konačni rezultat?


Grbav i nejednak.
Nisam to mogla gledati na noktima, baš me živciralo, pa sam oko ponoći odlučila popraviti stvar.


Pa mi je jedna forumašica rekla da ju manikura jako asocira na Kill Billa, a ja ju odlučih nadograditi crvenim splatterom da pojačam dojam.
Krajnjim rezultatom sam prilično zadovoljna.





U masakru su sudjelovali žuti Gabrini, crni Look by Bipa nail liner, potom crni Essence Stampy lak, i na kraju za splatter OPI Gloria red.
Mogu vam reći da splatter manikura nije uopće tako neuredna kako sam mislila, bilo je potrebno malo vježbe (probna puhanja na papir dok nisam skužila princip) i skroz malo čišćenja na kraju.

Jeste li već radili splatter manikuru? Koje su vam najdraže boje? Koji film biste rekreirali manikurom?

XOXO,
d.

Primjedbe

Popularni postovi