Stay up till four in the mornin'...

... and the tears are pourin...
OK, muljam. Niti sam lakirala u četiri ujutro (ponoć-pola jedan bi bilo točnije, što ćete vidjeti po precizno očišćenoj kožici i kutikulama :okrećemočima: ), niti sam plakala dok sam lakirala (iako sam par puta bila na rubu plača, ali o tome kasnije)... No prikladan mi je bio naslov s obzirom na lak.
Da, pogodili ste, opet silujem Gweniće. Spomenula sam već da mi se to događa. Kupim tako neki novi lak ili dva i apsolutno se zaljubim u njih, i onda idućih mjesec dana sve kombinacije uključuju bar malo tog laka, dok ne dosadi i bogu i vragu. Najnovija ljubav su Gwen Stefani for OPI minići, odnosno L.A.M.B. kojem sam već pjevala ode, i 4 in the morning, koji mi se lagano uvlači pod kožu. Koliko me na prvu ostavio hladnom, da ne kažem razočarao, i uopće sam ga i nalakirala samo zato što volim pjesmu iz njegovog naziva, toliko mi je sa svakim novim lakiranjem sve draži. Nije isključeno da puknem i nabavim ga full size.

Inspiracija za ovu manikuru je jedna slika s Pinteresta, prekrasna manikura s uzorkom munja. Od nje sam preuzela raspored boja, ali nemam vinile s uzorcima, a preveliki sam amater s trakicama da idem sama munje raditi od njih, pa sam se odlučila na jednostavniji, ali još uvijek efektan uzorak.
Da ne duljimo...


Zašto sam plakala, pitate? Mali prst na drugoj ruci (lijevoj. I ne, nisam ljevakinja, nego iz estetsko-zdravstvenih razloga lijevom rukom slikam desnu, iako sam na skali od 0=ambidekster do 10=lijeva ruka neupotrebljiva ja negdje na čvrstih 8,3.). S njim sam započela manikuru, čim je trakica dotaknula lak, cijelog ga je počupala. Dobro, nije bio dovoljno suh. Popravim to, pola sata kasnije ponovno krenem, njega ostavim za kraj. Nakon što sam SVE ostale nokte istrakala, nalakirala, popravila... Vraćam se njemu. I OPET mi trakica digne pola laka :skačem_gore-dolje_i_dim_mi_izlazi_iz_ušiju: - to sam shvatila kao znak s neba da taj treba ostati "gol", pa sam ga samo ponovno čisto prelakirala i otišla na spavanje.

I malo spammanja slikama:






Manikura je ustvari nastala s predumišljajem, na zadanu temu: nokti koji se slažu s odjećom/nakitom, pa onda ide i slika koja će se lijepiti na forum na kojem je tema zadana:


 (Ne, nitko nije tvrdio da imam istančan ukus po pitanju odijevanja i accessoriesa xD.)

I jedna s lakićima-minićima:


Koje su vama najdraži lakovi ovih dana?
Eto, toliko od mene za danas, do idućeg lakiranja,
XOXO
d.

Primjedbe

Popularni postovi