Retrospektiva, dio drugi

I evo preostalih manikura, od svibnja do početka kolovoza.
Započinjemo s ljubičastom fazom iz svibnja:

Jedan (packavi) skittelette s mojim novim najdražim ljubičastim lakom, Flormar 410, i sad već lagano kultni holo Flormar 392



Repriziram Flormar, ovaj put je akcent OPI Miami beet (i skroz je očito da sam ovaj put za promjenu lakirala preko dana xD)



Jedna preloša slika lovljena u autu na putu u Zagreb (ne, nisam ja vozila, nemojte se plašiti xD), Flormar GL 10 (hvala, Teja! :*)



I onda opet malo zlostavljam Flormar (da, kupim tako neki lak i jako mi se svidi pa ga opsesivno lakiram tjednima ;) ), a kao akcent Catrice Lucky in lilac



OPI Vant to bite your neck, matiran...


... i nadograđen, glossy french. (Moglo je i urednije, znam.)



Essence Multidimension Rock'n'roll i akcent: Moment Moda 4



Essence, jedna od brojnih vampirskih LE, Jacob's protection, matiran. Da, znam, depresso manikura, takvo je i raspoloženje bilo. (Ovo označava i izlazak iz ljubičaste faze. Zezala me jedna forumašica mogu li imati tri manikure za redom na kojima nema NIŠTA ljubičasto. Pa sam si zadala u zadatak naslagati ih malo više od tri ;) )



A onda obrnuta psihologija: kada se osjećate depresivno... lakirajte RUŽIČASTO ;)
OPI Pink flamenco i OPI Tickle, crte sam freehandala crnim Look By Bipa nail linerom.



Flormar 408:



Golden Rose Rich Color 42



Paper print manikura, OPI Tickle (znam, izlazi vam već na uši, što da radim kad ga volim :D) i završni ispit iz engleskog za treći razred ;)


Nakon toga mi je stigao paketić s Ebaya, ali o tome u drugom postu ;)

XOXO,
d.


Primjedbe

Popularni postovi