Retail therapy

... ili šoping-terapija, na lijepom hrvatskom. Liječenje depresije zbog skorog povratka na posao kupovinom.
Svašta sam kupila ovih dana.




Redom:
ovog W'n'W malca ste već vidjeli, pa neću puno o njemu.


Ovaj Essence topper - 101 dalmatian bio je na sniženju u DM-u i nisam mogla odoljeti. Samo nikako da ga isprobam.


Kupila sam i Essence pločicu s uzorcima za pečatiranje. Posljednji put ikada. S ove se NITI JEDAN uzorak nije dao podići. Toplo preporučam zaobići ju u širokom luku.


Poštarica me razveselila i ovim vrlo jeftinim, a istovremeno izvrsnim silikonskim pečatom s ebaya (s plastičnom strugalicom). Diže uzorke bez problema. Osim faličnih Essenceovih :koluta očima:


A kupila sam vrlo povoljno i dva pre-loved, kako bi to inglišpipl rekli simpatično, da ne kažemo po hrvatski second hand ;) OPI laka preko jedne forumske kozmetičke burze. To su Dulce de leche i Strawberry margarita. Išla sam onom logikom da imam već dovoljno sličnih boja da mi ustvari ne trebaju, ali ih stvarno želim, pa je onda nešto niža cijena za 3/4 pun lak skroz ok. 

Ovo je Dulche:

A ovo Strawberry (za koji, budimo iskreni, imam neke sumnje :( ali želim vjerovati da cura koja mi ga je prodala NIJE sumnjala na isto):


Ako među vama ima OPI-eksperata, rado bih se konzultirala po pitanju Strawberryja.

I to je to, mini-haul završen.
Što ste vi kupovali ovih dana?
Jeste li već imali susreta s lakovima za koje ste posumnjali da bi mogli biti kopije?

XOXO,
d.


Primjedbe

  1. That last OPI nail laquer looks so so pretty! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. it looks even better on nails, i'm posting a mani tomorrow. :)

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi