Golden Rose Holiday 56

Evo i mog drugog pjeskića. Iskreno, hvaljeni 58 me na prvo nošenje ostavio prilično hladnom, iako sam pokupila veliku količinu komplimenata za njega. Je li to bilo zbog dužine noktiju koja mu nije laskala, ili nečeg drugog, ne znam. Uglavnom, tek na drugo nošenje me oduševio, ali tada je oduševljenje bilo potpuno.

Dugo sam razmišljala koju iduću pjeskastu boju želim, odlučila se za crvenu jer je Božić pred vratima, i onda došla pred iduću dilemu: nude ČETIRI crvendaća! Nakon puno razmišljanja, predomišljanja na štandu i tome sličnog, odlučila sam se za 56.
Radi se o krasnoj jagodasto-crvenoj boji s puuuuuuuno šljokica. Maže se lijepo, prekriva u jednom sloju, drugi dodatno ističe teksturu. Pretpostavljam da će manikura kao i prošla trajati 4-5 dana (s tim da je tipwear jako lako sanirati s malo laka).

Dosta priče, slike na sunce! ;)

Dvije u sjeni:


Dvije na izravnom suncu:


Na zadnjoj sam gotovo uspjela uhvatiti realnu boju...

Idem se diviti kako šljašte, a vas pozdravljam do idućeg lakiranja!

Dee

Primjedbe

  1. hvala, totalno je božićni, cijelo vrijeme sam si pjevušila zvončiće u bradu dok sam ga nosila xD

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi