Japanska trešnja

Nešto sam točkasta ovih dana. A i navukla sam se na kombinacije nude i intenzivnih boja.
Točkice su mogle ispasti i urednije, priznajem, ali reakcije na manikuru su pretežno pozitivne, rekli su mi da podsjeća na cvijet japanske trešnje. :hvalitemeustamoja:
Boje su potpuno nerealne (niti jedan od ova dva laka ne surađuje, a ja sam tudum za Photoshop, GIMP i sve srodne programe), ali su zato zanoktice postojane .




Gotovo zaboravih dodati, s noktima mi se druže Sephora by OPI Nonfat soy half caff, lijepa nude creme nijansa, u stvarnosti boje svijetle karamele s mrvicom ružičastog tona, kojoj svakako trebaju dva sloja za potpuno prekrivanje, i OPI Miami beet, berry nijansa (meni osobno vuče na ciklamu) koja savršeno prekriva u jednom sloju.
Do idućeg lakiranja, pusa,
Dee

Primjedbe

Popularni postovi